Annuleren

Zoek hier binnen onze website

Sorteer op
Weergave
Toon102030

Boeken voor jongeren

  • JB11

    De kerk waarin ik jong ben

    Een boekje voor jongeren over de Gereformeerde Gemeenten. Deze uitgave gaat in op de geschiedenis van ons kerkverband en beschrijft de belangrijkste facetten van ons kerkverband, zoals de prediking, de organisatie van de kerk en de plek van jongeren binnen de gemeenten. Dit boekje geeft veel nuttige informatie om meer te weten te komen over de Gereformeerde Gemeenten.

    Meer informatie >
    € 4,00
    Bestellen
  • Bijbellegger

    Bijbellegger

    De Bijbellegger helpt jongeren structuur te geven aan hun stille tijd. Hoe vul je dit in? Op welke manier hebben bidden en Bijbellezen met elkaar te maken. Welke vragen helpen jou om de tekst te begrijpen?

    Meer informatie >
    € 0,25
    Bestellen
  • Cover_Pagina_1

    Bijbelwijzer

    Het lezen van de Bijbel is voor christenen als eten en drinken. Gods Woord vergelijkt een christen met een boom aan een beek. Zoals de boom water put uit de beek, zo leeft een christen uit het Woord van God. Toch is Bijbellezen vaak moeilijk. Hoe doe je het?

    Meer informatie >
    € 4,00
    Bestellen
  • BS15

    Timotheüs (+16)

    De Jeugdbond is gestart met een nieuwe serie ‘Schatgraven in het Woord’. De eerste jaargang heeft als titel ‘Timotheüs – Jong de Heere dienen’ meegekregen. In vier Bijbelstudies worden de belangrijkste thema’s uit de brieven aan Timotheüs behandeld: geroepen om te dienen, een persoonlijke brief, wees een voorbeeld, blijf standvastig. Deze Bijbelstudies lenen zich uitstekend om te bespreken in het gezin, in het jeugdwerk, of met de Bijbelkring.

     

    Meer informatie >
    € 2,95
    Bestellen
  • BS16

    Timotheüs (+21)

    De Jeugdbond is gestart met een nieuwe serie ‘Schatgraven in het Woord’. De eerste jaargang heeft als titel ‘Timotheüs – Jong de Heere dienen’ meegekregen. In zes Bijbelstudies worden de belangrijkste thema’s uit de brieven aan Timotheüs behandeld: geroepen om te dienen, een persoonlijke brief, wees een voorbeeld, blijf standvastig. Deze Bijbelstudies lenen zich uitstekend om te bespreken in het gezin, in het jeugdwerk, of met de Bijbelkring.


     

    Meer informatie >
    € 3,95
    Bestellen
  • JB16

    Stevig in je schoenen

    Je bent christen en je staat midden in de samenleving. Je leeft tenslotte niet in een coconnetje. Je studeert; je werkt; je woont in een samenleving waarin maar weinig christenen zijn. Vaak merk je dat je als christen heel anders denkt dan anderen. Dat is best lastig. Dit boek kan je helpen om te denken en te leven als een christen in een postmoderne samenleving.

    Meer informatie >
    € 9,95
    Bestellen
  • JB14

    In het hart, in het oog

    Hoe 'normaal' is het om op te groeien in de christelijke gemeente? Dat is heel bijzonder! In dit boekje wordt voor jongeren van 15 tot 21 jaar op een aansprekende manier uitgelegd hoe de Heere in allerlei onderdelen van de gemeente werkt. De gemeente is Zijn lichaam. De vraag is: ben jij een levend lid?

    Meer informatie >
    € 4,00
    Bestellen
  • JB13

    Mijn Bijbel heeft een rode draad

    Met je Bijbel heb je goud in handen. Het is het goud van Gods openbaring aan mensen, ook aan jou. Helaas realiseren we ons dat meestal niet. Dan gaat de Bijbel - áls we hem al opendoen - weer veel te snel dicht. Het goud wordt dan niet herkend, niet gewaardeerd. Dit boek wil je helpen de 66 Bijbelboeken te bestuderen en er de rode draad in te ontdekken. De rode draad van Jezus Christus. Voor Hém wordt in het Oude Testament plaatsgemaakt; in het Nieuwe Testament wordt Hij je concreet voorgesteld. Hij is beloofd en gekomen. Hij is de grote Inhoud van het boek van God.

    Meer informatie >
    € 12,95
    Bestellen
337